R.k.v.v. Berkdijk treed in de voetsporen van Cruijff & komt in beweging voor de toekomst

Angelina

Al jaren organiseert de Johan Cruijff Foundation een sponsorloop op een centraal punt in Nederland. Vanwege de Corona maatregelen is dit nu niet mogelijk en daarom bedachten ze iets anders, een app. Door middel van de eRoutes-app is het mogelijk om als deelnemer de Kids (1,4K), 5K of 14K te lopen in je eigen omgeving. Met deze nieuw geïntroduceerde Club Run bieden ze onze leden niet alleen een tof evenement aan, maar wordt ook onze kas gespekt!

Onze vereniging komt op zondag 25 april in actie voor de Cruyff Foundation. We doen mee aan de Club Run en gaan geld ophalen voor de Cruyff Foundation en onze eigen vereniging. Dus kom in beweging voor de toekomst, ren of wandel mee via de speciale app of over onze velden én ga op zoek naar sponsoren.

Kortingscode
Naast dit toffe evenement willen wij en de Cruyff Foundation jullie nog iets aanbieden. Maak tijdens het inschrijven gebruik van de gepersonaliseerde kortingscode BERKDIJK-1421 en ontvang 50% korting op het inschrijfgeld. Naast de kortingscode zijn er ook nog toffe prijzen te winnen.

Haal geld op voor jouw club
Laat je sponsoren door familie en vrienden, zodat ook zij een bijdrage kunnen leveren. 50% van de opbrengst is voor jouw club. Zo brengen we samen nog meer kinderen in beweging én steun je jouw club. Bij het inschrijven vind je alle benodigdheden om veilig sponsoren te werven.

De kosten van een regulier startbewijs bedragen €14,- , voor onze teamleden € 7,00. Voor de Kids Run bedraagt dit €5,-, voor onze teamleden € 2,50. Heb jij nog een startbewijs van 2020? Dan wordt jouw startbewijs automatisch verzilverd.

Hoe werkt het?
Onder begeleiding van een app ren of wandel je in je eigen buurt of op de vereniging. In de app vind je onder andere trainingsschema’s, verschillende looproutes voor de door jou gekozen afstand, audiofragmenten en na afloop ontvang je een oorkonde. En natuurlijk krijg je ook nog een mooi aandenken vanuit de vereniging.

Verschillende afstanden
Net als ieder jaar kun je als deelnemer aan de Cruyff Legacy 14K kiezen uit verschillende afstanden, zoals de 5K en de 14K. Speciaal voor de fanatiekelingen voegen we daar dit jaar ook de 21K en 42K aan toe. Voor kinderen tot met 13 jaar is er de Kids Run (1,4K). De laatste groep loopt alleen over de voetbalvelden.

Zondag 25 april
Het evenement vindt plaats op zondag 25 april. Op deze dag zorgen wij voor een extra loop-beleving met een live radio-uitzending van de Cruijff Foundation, gehost door Evelien de Bruijn. Wil je toch liever op een andere dag lopen? Dat kan! De app is namelijk te gebruiken van 19 april tot en met 19 mei.

Ga naar https://acties14k.cruyff-foundation.org/team/rkvvberkdijk en schijf je in als teamlid onder R.k.v.v. Berkdijk, kies een afstand en download de app. Go out & enjoy!

Na het inschrijven gaan jullie aan de slag met het werven van donateurs. Jullie krijgen een complete digitale toolbox ter beschikking om dit online en zo veilig mogelijk te doen.

Loop je ook mee???

Geef je snel op!